17-hour course “Tutorials for novices. Teaching based on Cambridge Framework.”
Группа

15 человек

Длительность

17 Часов

Стоимость

2550 грн/месяц

Хочу на курсы

17-hour course “Tutorials for novices. Teaching based on Cambridge Framework.”

  • Content:

    27. 06 – 16:00 – 18:00 (Maryna Ovechko)
    Approaches and strategies that work. – 1 hour
    Classroom management and learners motivation. – 1 hour
     
    01. 07 – 16:00 – 17:00 (Maryna Ovechko)
    The Dos & Don’ts of Error Correction When Teaching English. – 1 hour
     
    04.07 – 16:00 – 18:00 (Maryna Ovechko) Cambridge Framework of teaching receptive skills. – 2 hours
     
    08. 07 – 16:00 – 18:00 (Maryna Ovechko) Cambridge Framework of teaching productive skills. – 2 hours
     
    11. 07 – 16:00 -18:00 (Olena Drobinko) Cambridge Framework of teaching functional language. – 2 hours
     
    15. 07 – 16:00 – 18:00 (Viktoriia Sabinina) Cambridge Framework of teaching vocabulary. – 2 hours
     
    18. 07 – 16:00 – 18:00 (Viktoriia Sabinina) Cambridge Framework of teaching grammar. – 2 hours
     
    22. 07 – 16:00 – 18:00 (Viktoriia Sabinina) Monitoring and assessing learners. – 2 hours
     
    25. 07 – 16:00 – 18:00 (Maryna Ovechko) Classroom observation. – 2 hours
     
     
    Розклад:

    27. 06 – 25. 07 

    Вартість 17-годинного онлайн  курсу: 2 550 UAH

    Викладачі курсу:

    Вікторія Сабініна – сертифікований викладач англійської мови, тренер та міжнародний екзаменатор. Сертифікати: CELTA, CELT-P, TKT (Modules 1, 2, 3), TKT YL.

    Олена Дробінко – сертифікований викладач англійської мови в Cambridge Club. Сертифікати: CELTA, TKT (Modules 1, 2, 3).

    Марина Овечко – сертифікований викладач англійської мови, тренер та міжнародний екзаменатор. Сертифікати: CELTA, CELT-P, TKT (Modules 1, 2, 3), TKT YL, TKT CLIL.

    У разі пропуску заняття –  надсилаємо посилання на відео-запис заняття.

    Курс розрахований на вчителів, які тільки закінчили університет або на шляху до цього, які тільки почали працювати вчителем або на тих, хто знає англійську на високому рівні і хотів спробувати себе у викладанні.

    Після проходження курсу Ви знайдете відповіді на наступні запитання:

    • З чого починати заняття?
    • Як правильно подавати новий матеріал за кембриджською системою?
    • Скільки слів можна навчати за один урок?
    • Як пояснити граматику?
    • Потрібно перекладати тексти на українську?
    • Як проводити урок англійською мовою, якщо вони мене не розуміють?
    • Як розвинути мовні навички учнів?
    • Як навчити учнів читати, писати?
    • Як навчати учнів абетки?
    • З чого починати перше заняття?
    • Як перевірити закріплений матеріал?
    • Як побудувати уроки так, щоб учні бачили прогрес?
    • Як об’єктивно оцінювати мовні навички учнів?
    • Які є критерії оцінювання?
    • Які є методи, ігри, інтерактивні активності для цікавого та результативного викладання?
    • Які матеріали, підручники краще використовувати?
    • Як розробити структурований урок?
    • Де та як знаходити студентів?
    • Яка середня вартість заняття?
    • Які онлайн ресурси використовувати?
    • Як провести показовий урок під час співбесіди?
    • Як стати професіоналом своєї справи?

     

    Знайди відповіді на ці всі запитання та навіть більше під час 17-годинного курсу від тренінгового центру Cambridge Club.

    По закінченню курсу кожен учасник отримає сертифікат із зазначеною кількістю годин. Цей сертифікат Ви зможете використати під час влаштування на роботу. Але головне, це знання та використання методики викладання за кембриджською системою, яка допоможе Вашим учням бачити прогрес, результат та мотивувати до нових досягнень, а Вам стати Вчителем з великою літери.

    Разом на шляху до досконалості!

     

  • Таблиця демонструє вміння і навички володіння англійською мовою молодшими школярами на рівнях Pre A1, A1 і A2 згідно стандартів CERF

    Listening and Speaking Reading and Writing
    A2 120-139Розуміють інструкції, що складаються з двох і більше речень. Розуміють на слух прості описи предметів, людей і дій. Розуміють прості розмови на повсякденні теми. Вміють ставити прості питання на повсякденні теми. Вміють розповідати короткі, прості історії за допомогою малюнків або власних ідей. Вміють робити прості описи предметів, малюнків і дій. Вміють коротко розповісти про події у минулому.Розуміють прості описи предметів, людей і дій. Розуміють прості, короткі історії, що складаються з розповідних речень. Читають і розуміють короткі тексти, що містять кілька незнайомих слів. Вміють з’єднувати фрази і речення за допомогою сполучників and, becauseі then. Вміють створювати письмово прості описи предметів, малюнків і дій. Вміють створювати письмово коротку, просту історію за допомогою малюнків або власних ідей.
    A1 100-119Розуміють на слух дуже прості діалоги на знайомі теми за допомогою малюнків. Розуміють на слух дуже прості описи людей і предметів. Вміють висловлювати згоду і незгоду із співрозмовником, використовуючи короткі фрази і речення. Вміють відповідати на запитання на знайомі теми, використовуючи прості фрази і речення. Вміють створювати прості описи предметів, малюнків і дій. Вміють розповідати дуже просту історію за допомогою малюнків. Вміють запитати How&nbspare&nbspyou? а також ставити запитання на теми Звичкиі Вподобання.Розуміють прості знаки і оголошення. Вміють читати і розуміти короткі, прості тексти, що містять фактичну інформацію, за допомогою малюнків. Вміють читати і розуміти короткі, прості оповідання на знайомі теми за допомогою малюнків. Вміють писати фрази і речення за допомогою малюнків і на знайомі теми. Вміють писати прості речення про себе. Вміють писати короткі, прості речення про вподобання.
    Pre A1 Below 100Розуміють на слух літери англійської абетки. Розуміють на слух прості інструкції у вигляді коротких, простих фраз. Розуміють на слух прості запитання про себе – ім’я, вік, улюблені речі або повсякденні дії. Розуміють на слух дуже прості описи людей – ім’я, стать, вік, настрій, зовнішність або що вони роблять. Розуміють на слух дуже прості описи предметів – скільки, колір, розмір і місце. Розуміють дуже короткі розмови із використанням знайомих питань і відповідей. Вміють називати знайомих людей і предмети – сім’я, тварини, школа і предмети домашнього вжитку. Вміють створювати базовий опис предметів і тварин – скільки, колір, розмір і місце. Вміють відповідати на дуже прості питання одним словом або так/ні Вміють читати і розуміти прості речення, включаючи питання. Розуміють дуже короткі історії, написані дуже простою мовою. Вміють писати літери англійської абетки. Вміють писати ім’я, використовуючи англійську абетку. Вміють копіювати слова, фрази і короткі речення. Вміють правильно читати по літерам дуже прості слова.

    Рівні A1B2 згідно CEFR (загально-європейська шкала оцінювання)

    Навичка А1 А2 B1 B2

    Аудіювання
    Впізнає знайомі слова і базові вирази про себе, свою сім’ю та безпосереднє оточення при умові, що люди розмовляють повільно і чітко.
    Розуміє вирази і загально вживані слова, що мають безпосереднє відношення до повсякденного життя – базова інформація про себе і сім’ю, покупки, місцева географія, робота. Вміє визначити загальну тему обговорення при умові, що розмова проводиться повільно і чітко. Розуміє загальний зміст коротких чітких простих повідомлень і оголошень. Розуміє загальний зміст чіткої стандартної розмови на знайомі теми – робота, навчання, дозвілля тощо. Розуміє загальний зміст багатьох радіо- або телепрограм на теми особистих або професійних інтересів при умові, що програма відтворюється повільно і чітко. Розуміє розширену розмову і достатньо складні репліки у дискусії на знайомі теми. Розуміє телевізійні новини і програми про поточні події , а також більшість кінофільмів, в яких вживаються стандартні діалекти.

    Читання
    Розуміє знайомі назви, слова і дуже прості речення, наприклад, в оголошеннях і на вивісках. Читає короткі прості тексти, наприклад, короткі прості особисті листи і емейли. Вміє знаходити спеціальну, передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі – оголошення, проспекти, меню і розклади. Розуміє тексти, що здебільшого складаються із загально вживаних виразів повсякденного вжитку або на теми, пов’язані з роботою. Розуміє опис подій, вирази ставлення і вислови бажання в особистих листах. Читає статті і репортажі про сучасні проблеми, в яких автори висловлюють свою думку.Розуміє сучасну літературну прозу.

    Говоріння
    Бере участь у простій розмові, при умові, що співрозмовник готовий повторювати або перефразовувати. Ставить запитання і відповідає на запитання на знайомі теми та у випадку безпосередньої необхідності. Використовує прості речення для опису місця проживання і знайомих людей. Бере участь у розмові, що включає простий і прямий обмін інформацією на знайомі теми і діяльність. Підтримує дуже короткі розмови, що потребують обміну інформацією (прохання, запрошення, власна думка і ставлення). Використовуючи серію виразів і речень, вміє описати простими словами сім’ю та інших людей, житло, освіту, теперішню або попередню роботу. Бере участь у розмовах, що виникають під час подорожей до країн, де розмовляють мовою, що вивчається. Бере участь у непідготовленій розмові на знайомі теми, а також на теми особистих інтересів і повсякденного життя – сім’я, хоббі, робота, подорожі і поточні події. Поєднуючи вирази простим способом, вміє описувати події, бажання, сподівання і амбіції. Вміє коротко пояснити власну думку і плани. Вміє розповісти історію або переказати зміст книги або фільму і висловити свою думку. Бере участь у непідготовленій розмові, виявляючи швидкість і правильність у використанні мовних структур. Бере активну участь у дискусіях на знайомі теми, висловлюючи і підтримуючи власну думку. Робить чіткі детальні описи на різноманітні знайомі теми. Вміє обґрунтувати власну думку на знайому тему.
    Письмо Пише короткі прості листівки або емейли. Вміє заповнювати форми із застосуванням особистої інформації. Вміє писати прості окремі вирази і речення. Пише короткі прості нотатки, повідомлення і емейли на теми, що мають безпосереднє відношення до повсякденного життя. Вміє писати особистого листа, наприклад, лист-подяка. Пише особисті листи з описом власного досвіду і вражень. Вміє писати простий зв’язний текст на знайомі теми або теми особистих інтересів. Вміє писати листи з визначенням важливості подій і власного досвіду. Вміє писати чіткий детальний текст на знайомі теми. Вміє писати ессе або звіт з викладенням інформації або обґрунтуванням власної думки.
    1. Загальні положення
      1. Школа Cambridge Club надає послуги з навчання англійської мови дітям шкільного віку та дорослим. Навчання відбувається у групах зі встановленою кількістю студентів (кількість студентів у групі зазначається в договорі та не може змінюватися протягом академічного року) й індивідуально.
      2. Заняття проходять на території школи згідно з розкладом. Розклад занять у групах не може змінюватися протягом курсу. Розклад індивідуальних занять може змінюватися за згодою обох сторін.
      3. Виконання домашніх завдань є невід’ємною складовою навчального процесу та впливає на прогрес студента в навчанні. Школа наполегливо рекомендує виконувати домашні завдання.
      4. Гаслом нашої школи є «Довіра. Повага. Професіоналізм.», тому ми закликаємо довіряти професіоналізму наших викладачів і поважати їхню працю. Зауваження щодо роботи викладацького складу, а також інших організаційних питань приймає адміністрація школи.
      5. Школа не несе відповідальності за особисті речі студентів і відвідувачів. Просимо не залишати цінні речі без догляду!

    1. Правила навчання у школі.
      1. Перед початком навчання студент проходить вступне тестування для визначення рівня, за яким ми рекомендуємо навчатися. Тестування складається з письмової та усної частин. Проходження тестування на території школи або у присутності представника школи є обов’язковим. У разі неможливості пройти тестування у школі, ми надсилаємо тест електронною поштою. У такому випадку школа не несе відповідальності за некоректне визначення рівня.
      2. Після визначення рівня студент обирає розклад занять і розпочинає навчання у групі або індивідуально. Студент також отримує інформацію щодо низки навичок і знань, які він може здобути після проходження курсу. Виконання домашніх завдань і дотримання рекомендацій викладача є безперечною умовою успішності!
      3. Після закінчення курсу студент отримує сертифікат школи (за умови складання фінального тесту не нижче 60%). У сертифікаті зазначається рівень володіння мовою та курс, який студент пройшов. За бажанням студент може обрати складання міжнародного іспиту для підтвердження визначеного рівня (обов’язково за рекомендацією викладача).
      4. Підготовка до міжнародних іспитів Cambridge Assessment English інкорпорована в навчальний процес. Важливо! Школа не несе відповідальності за незадовільні результати міжнародного іспиту у випадку недотримання рекомендацій викладача та нерегулярного відвідування занять!
      5. Перед початком курсу студент має придбати комплект навчальних підручників. Додаткові матеріали не оплачуються (за винятком художньої літератури). Школа не робить копій підручників й аудіо/відеоматеріалів, таким чином наслідуючи традиції європейських цінностей у сфері заборони піратства.
      6. Оплата за навчання здійснюється перед початком курсу. Умови та сума сплати зазначено в договорі. Несвоєчасна сплата за навчання є підставою для недопуску до занять!
    2. Правила поведінки у школі.
      1. Не дозволяється палити, розпивати алкогольні та слабоалкогольні напої на території школи!
      2. Під час занять не дозволяється використовувати жувальну гумку!
      3. Не дозволяється вживати ненормативну лексику на території школи!
      4. Вітається гарний настрій, посмішка та влучні жарти!