Статьи: Подготовка к экзаменам

Стратегії складання іспитів: KET, Reading and Writing

Автор: Екатерина Басина
Добавлено: 2016-12-22 15:56:27

 Як показати найкращий результат під час мовного іспиту – наприклад, Кембриджського тесту KET? Існує три важливих кроки:

  1. Почати готуватись завчасно (мається на увазі не в ніч перед іспитом).
  2. Бути добре ознайомленим зі структурою тесту та тестових завдань та стратегіями їх розв’язання.
  3. Тримати хвилювання в день іспиту під контролем!

Сьогодні ми присвятимо час другому пункту і познайомимось із форматами завдань частини «Читання і письмо» (Reading and Writing). Знання екзаменаційних стратегій дозволить вам розв’язати усі завдання швидко і максимально правильно. «Читання і письмо» складається з дев’яти завдань: завдання 1–5 в основному перевіряють навички читання, а 6–9 письма. Усього на 56 запитань відводиться 1 година і десять хвилин. На цю частину припадає 50% загальної оцінки.

Завдання 1: Знаходження відповідностей (Matching) – 5 запитань

Перевіряється вміння знайти основну ідею короткого тексту – наприклад, оголошення чи знаку. Ваше завдання – підібрати відповідне твердження до кожного короткого тексту. 

Стратегії:

  • Підкресліть ключові слова у кожному твердженні та шукайте їхні синоніми в оголошеннях. Наприклад, якщо у твердженні міститься слово «sale», в оголошенні може бути написано «pay less for trainers» або «50% discount». Втім, обережно з модальними дієсловами: «You shouldn’t drive fast» не тотожне «Fast driving prohibited».
  • Не хвилюйтесь через те, що не розумієте якихось слів. Вловіть контекст висловлювання.
  • Дайте відповіді на усі питання, навіть якщо не впевнені – спробуйте вгадати.

Завдання 2: Вибір варіанту (Multiple Choice) – 5 запитань

Містить п’ять речень на одну тему, у кожному з яких є пропущене слово. Потрібно обрати з трьох варіантів один вірний. Перевіряється знання лексики та граматики.

Стратегії:

  • Спершу уважно прочитайте інструкції та зрозумійте, про що буде йтись у тексті. Це допоможе активувати ваш словниковий запас по цій темі.
  • Розгляньте слова до та після пробілу. Особливу увагу звертайте на прийменники: «She was ………. in taking a year off» (keen, hoped, interested). Або ж на ті слова, до яких має відноситись варіант з A, B, C: «The students didn’t finish the exam on time because it was ………. » (difficult, bad, lazy).

Завдання 3: Вибір варіанту у діалозі (Multiple Choice) – 10 запитань

Ця частина складається з двох текстів: у запитаннях з 11 по 15 потрібно підібрати найкращі відповіді до різних розмовних тверджень, а у запитаннях 16 – 20 відтворити репліки одного з мовців у діалозі. Перевіряється знання типових виразів розмовної мови.

Стратегії:

  • Спочатку прочитайте другий діалог повністю, аби знати, про що йдеться. Подумайте про функцію кожної відповіді – так вам буде легше обрати правильний варіант.
  • Не забудьте викреслити приклад відповіді з восьми варіантів!

Завдання 4: Класифікуйте твердження до тексту (Правда/Неправда/Відсутня інформація чи Множинний вибір – Right/Wrong/Doesn’t say OR multiple choice) – 7 запитань

Завдання складається з одного великого чи трьох менших текстів. Вам потрібно прочитати текст і визначити, чи кожне речення є правдивим, хибним, чи така інформація відсутня, або ж обрати відповідь з варіантів A, B, C до поставлених запитань. Перевіряється вміння знаходити головну ідею тексту та другорядні деталі.

Стратегії:

  • Спочатку перечитайте текст повністю і зрозумійте основну ідею. Не хвилюйтесь через невідомі слова.
  • Уважно прочитайте запитання та виділіть ключові слова (вони мають зорієнтувати вас у тексті).
  • False означає те, що твердження говорить щось інше, ніж сказано в тексті. Doesn’t say означає, що запитання стоїть про таку інформацію, яка в тексті відсутня.

Завдання 5: Текст з пробілами та множинним вибором (Multiple Cloze) – 8 запитань

Короткий текст з вісьма пронумерованими пробілами. Ви маєте обрати правильне слово до кожного пробілу з варіантів A, B, C. Перевіряється вміння вживати граматичні структури на рівні A2: допоміжні та модальні дієслова, прийменники, займенники, сполучники і т.д. 

Cтратегії: 

  • Прочитайте текст повністю.
  • Зверніть увагу на слова до та після пробілу – вони допоможуть визначитись із відповіддю.
  • Перевірте, чи слово підходить до усього речення по смислу.

Завдання 6: Завершити слово (Word completion) – 5 запитань

Це завдання містить визначення п’яти слів, їхні перші літери та загальну кількість літер. Потрібно написати усе слово. Перевіряється знання лексики та правопис.

Стратегії:

  • Для виконання цього завдання необхідно робити домашнє завдання по веденню словничка, а саме: записувати слова у групи за темами та працювати над правописом.

Завдання 7: Текст з пробілами без вибору (Open cloze) – 10 запитань

 Дається листівка чи короткий лист, у якій відсутні десять слів. Потрібно добрати правильне слово до кожного пробілу. Перевіряється знання граматики, лексики, правопису.

Стратегії:

  • Визначте, від кого і до кого цей лист, а також яка його тема.
  • Спробуйте зрозуміти, яке слово було вилучено –займенник, сполучник, допоміжне дієслово – найчастіше це суто «граматичні» слова.
  • Пам’ятайте, що потрібно написати лище одне слово до кожного пробілу.
  • Звертайте увагу на правопис.

Завдання 8: Передача інформації (Information transfer) – 5 запитань

Містить 1-2 короткі тексти, у яких необхідно знайти певну інформацію і правильно заповнити документ, нотатку, шаблон або форму тощо. Перевіряється вміння читати та знаходити потрібні дані та записувати їх словами та цифрами.

Стратегії:

  • Часто у цьому завданні трапляються дві дати/дві професії/два імені тощо – уважно оберіть те, що вимагається у формі.
  • Інформація в тексті може бути надана не в тому самому порядку, що в документі.
  • Намагайтесь копіювати інформацію якомога уважніше – аби не допустити прикрих помилок у правописі.

Завдання 9: Лист за нотатками (Guided writing) – 1 запитання

Потрібно написати коротке повідомлення, замітку, електронний лист чи листівку. В інструкції повідомляєтсья, кому писати і про що саме. Перевіряються навики написання коротких повідомлень.

Стратегії:

  • Уважно прочитайте інструкції.
  • Подумайте про початок та завершення вашого листа. Завжди використовуйте звернення до певної людини (можете навіть завести «шаблонне ім’я»). 
  • Перевірте, чи ви відповіли на усі запитання/нотатки.
  • Зважайте на обмеження слів – сильні відхилення від нього в ту чи іншу сторону можуть обернутись низьким балом.

Вочевидь, для того, щоб дізнатись, чи працюють ці стратегії для вас, необхідно спробувати застосувати їх на практиці під час підготовки до іспиту. А ми у Cambridge Club зробимо все, щоб ваша підготовка до Кембриджських іспитів була максимально ефективною!

 

Ми використовували наступні ресурси:

1. Key Exam Format.

http://www.cambridgeenglish.org/exams/key/exam-format/

2. Cambridge English: Key (KET)

http://www.macmillanenglish.com/exams/ket/

 

 

 



Понравилась статья? Поделись с друзьями!
Добавить в избранное Добавить в Google - Закладки Добавить в Яндекс.Закладки Добавить в Facebook Добавить в Twitter Добавить в Мой Мир Добавить в Мемори Запостить в ЖЖ Запостить в блог на Liveinternet Поделиться на WOW.ya.ru
Нравится
URL
HTML
BBCode


Оглавление   |  На верх


 
Nik (заполнить обязательно)
Ваш E-Mail Используется только для того что бы вы знали где и какую сделали запись
Комментарий
HTML-теги Вырезаются!!! запрещенные слова: (pdf, object, embed, script)
* Введите указанное на картинке 6 значный код
Это сделано для предотвращения регистрации роботами
 
 

Страница сгенерирована за 0.022 сек..